21/12-08

Livet har sina goda stunder! :D
Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska köpa till min Jocke i julklapp. Men han får tyvärr vänta till lite efter jul för den hinner nog inte komma fören i mellandagarna skulle jag tro... Men han blir nog glad ändå (:

Julen blir hemma hos Agneta, Rasmus och Felicia :))
Vi var där förra julen också och det var riktigt myspys det ! Sen blir det bättre för mini människorna för då kan vi kasta in dom på Felicias rum när dom springer för mkt runt benen ;P Todido

Som tur är så jobbar jag inte på julafton, eller jo om dom behöver mer personal så ska jag väl rycka in om dom ringer. Fast det är ju inte öppet så länge som tur är (:

Kommentarer
Postat av: patricia

Du är en skithög & borde följt med mig till Burger Kiiiing idag ! ;p

2008-12-23 @ 19:04:02
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0