20/12-08 (2)

Fy vad ont i benen jag har, och shit så mkt människor det var på åhlens idag. Ja, jag har fått extra jobb där (:
Känns så skönt att tjäna egna kosingar :) Började där igår, sen ska jag jobba några dagar, ditt och datt på lovet. Underbart!

Så blir hemma under julen, ensam :/ Alla lämnar mig utom min trogne älskling och linkan :) Så min julafton är att äta tills jag inte kan gå, med jocke dåra, och vänta på att linkan ska komma så jag och jocke kan nörda med henne. Det kan bli väldans kul :D
Mamma och mattias och malin + amanda ska till sthlm, men jag önskade dom kunde komma hit med tanke på omständligheterna...
Fast, om inte så får jag ju iaf en halv julskinka för mig själv :D *Jippie*

Jag har väldans tråkigt, eller näst intill, jag skriver ju med min tokiga syster som påstår att hon fått nackspärr av sitt stress i bröllopet :) Hon är göllig hon... Så hon ska vara mitt bollplank när jag ska börja planera mitt... Fast det ska jag börja med rejält när hennes är över, för ska vara festfixare (värd) på hennes och tärna då såklart :D

Nu har jag inget mer att säga förutom att jag måste fixa middag.
Adios amigos ;) tror det stavas så :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0