11/12-08

Tänkte väl att jag kunde skriva lite nu. Har ju inte skrivit på ett tag.

Idag jobbade jag till halv sju, enbart för att jag ska få sluta tidigare i morgon för att jag ska på min systerdotters lucia. tänker inte missa ett år för något i världen. :)
Men iaf, i morgon är det min sista dag på Praktiken. Känns rätt surt för jag vill inte att den ska sluta men på ett sätt vill jag att den ska göra det. Kommer sakna alla där :/ Vi har haft så trevliga stunder som man bara kan älska ;D och allt skvaller :)
Men jag hoppas att jag ska få jobba extra över jul. Men tror nästan att jag ska få göra det, för i går och idag fick jag stå i kassan med Houtan och idag sa han att att det enda vi inte gått igenom var returneringar? av varor, men det skulle jag inte behöva få göra sa han, för att det skulle dom andra ta hand om, typ. Så det låter ju som att jag kommer få extra men man kan inte vara säker, det visar väl sig i morgon när jag ska lämna tillbaka namnskylten.

Jaha, ja just ja ;D haha innan Peter gick hem idag frågade han om jag skulle baka en tårta att ta med tills i morgon.
Varför det sa jag, då sa han för att jag skulle sluta och då sa jag att jag tänker banne mig inte baka en tårta isf köper jag en :) Då blev han nog lite nöjd iaf (:

Maria skulle komma idag, men gissa vad? Hon missade pendeln och tåget ;P Jag är inte det minsta förvånad, men hon kommer i morgon ist (: Antar att vi måste dela säng då efter som jag fått en dubbelsäng nu (: nu ser det äntligen ut som ett sovrum :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0