24/10-08

Så skönt det var att komma hem idag. trotts att dagen har gått fort. Jag fick hålla på med julgranspynt idag (:
Det var faktiskt kul! :D Åh Houtan sa en sak till mig så jag blev helt lycklig! Det var om Expo! Men mer får ni inte veta, för det förblir en hemlis sålänge :)

Var iaf och käkade lunch med Patricia idag på corner :) trevligt som vanligt. Sen gick hon och köpte godis på marknaden, höstmarknaden. Ska gå i morgon med Jocke och hans mamma. Ska köpa mina äslakde strumpor med motiv som jag alltid köper på höstmarknaden. Dom har så himla roliga strumpor. sen kanske det händer att man köper nya strumpbyxor i plus också, mina har gått sönder :/ Fast den här gången vill jag ha bruna också:)
Jag har verkligen fått nått fnatt på brunt, men det är banne mig en underbar färg (: (om det är rätt brun)
I morgon eftermiddag eller något sånt kanske jag drar mig till sthlm. Men jag är inte säker ännu.
Det skulle bli himla kul men jag får inte pengar fören på söndag så det kanske inte blir så himla kul iaf. Men skit samma det visar sig väl vart jag hamnar ;D

Nu ska jag fortsätta att vara lycklig och yra runt på nätet ett tag till och sen sleepa lite :)

Bye bye, eller Natt natt kanske !!!

Kommentarer
Postat av: Sara

brunt är väldigt fint nusåhär på hösten :)

2008-10-25 @ 00:13:47
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Sara

brunt är väldigt fint nusåhär på hösten :)

2008-10-25 @ 00:13:55
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0