161008

Idag ringde jag skolverket, dom var verkligen inte mkt till hjälp!
Det är tydligen upp till kommunen när man ska ha loven. Men han kunde inte svara på varför vi stackars mediamänniskor måste bli utsatta, det är bara vi på media som inte får höstlov om inte handledaren säger det...
Jag blir så trött. Ska ringa kommunen i morgon igen, för han jag skulle prata med idag var inte där på eftermiddagen.
Så jag ska vinna till slut :) Haha mamma tyckte jag skulle bli politiker eller något för att jag håller på som jag gör ;D

Men nog om detta deppiga snack. Det får fortsätta i morgon, eller det slutgiltigt svaret kommer existera i morgon...
Usch vad läskigt det lät :S
Snart ska jag äta mat bara sådär :) pannkakor, mums ! 
Patricia har lurat in mig på något som heter GratisKläder.se
Hon tyckte jag kunde bli medlem där så då bidde jag det :P

Men nu ska jag ner och äta mina pannkakor :D






http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=54325

Kommentarer
Postat av: Patricia

du är ett snusk som äter pannkakor !

Jag tkr du ska vara hos mig på lördag & kolla på "stolthet & fördom" med miiiiiiig :D

2008-10-16 @ 19:26:01
URL: http://patriciahammarkvist.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0