23/10-08

Usch, jag är så himla trött varje dag när jag kommer hem, det är inte roligt för man orkar ingenting.
Så då orkar jag inte skriva här heller. Men nu tog jag mig ork att sitta vid datorn idag, höll nämligen på att somna när jag kollade på glamour. Usch jag hatar det programmet men kan inte sluta titta, så jag antar att jag inte riktigt hatar det ;D

Just ja, ringde ju chefen över rektorn men det va inte till så mkt hjälp eftersom han var på deras sida. Bara för att jag var elev så får man inte sin vilja igenom, för "vuxna" och "vuxna" håller ju ihop fast det varit fel eller inte. Men men skit på dom.

Ska till sthlm nästa vecka eller till helgen har inte riktigt bestämt mig när det blir av än.
Men ska iaf myspysa där och ha dett gött med maria, ska även hälsa på margareta, ska bli kul för det var väldigt länge sen, hmm hon bodde i Luleå då :O Men nu bor hon i sthlm.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, är så irriterad! på nån!
Men skit i den, nu ska jag ha det gött och sova snart :)

Natt natt (:

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0