14/4-09

Det första som blir när man vaknar är att ha en liten Wilma som springer runt fötterna och följer mig var jag än går. Men det är ganska mysigt :)
Igår var vi hos Jockes Farmor och Farfar och åt middag. vi åkte dit med Jockes pappa, lillebror och vickis :)
Det var jätte trevligt. Och maten var underbart god! Man fick skratta en hel del iaf :D

Idag ska Jag, Jocke och mamma träffa Pastorn :) ska bli så kul, kommer vara jätte nervös men det är väl alla kan jag väl tro :P
Nej nu ska jag hoppa på Jocke för han är så tråkig när han sover och sen ska jag äta lite :)


Wilmisen


Have a nice day, because i will! : D

Kommentarer
Postat av: MiaLisa

Härligt!!! :-)

2009-04-15 @ 04:06:01

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0