17/4-09

Idag har jag varit på stan med Mamma, Jocke och Mattias. Vi gick till kinan för att käka, så lycklig för att jag fick mina friterade kycklingbitar :) Fast när vi gick ner till stan gick vi och funderade på var vi skulle käka grabbarna ville inte äta på thaien, så kom mamma på kinan, då skulle jag tjuta av lycka att jag skulle få friterad kyckling, det blev kastrerad kyckling. : D

Sen yrade jag och mamma på stan, vi letade efter fina klistermärken som man kan klistra ihop kuverten med. Efter mkt spring fick jag bara ta nått. När jag och mamma kom hem hade Mattias och Jocke redan varit hemma ett tag. Varför tycker inte killar om att springa på stan? : O
Då hade Jocke fått en utskällning för att han klagar över att nån spelat för hög musik. finner detta mkt konstigt, det är väl jocke som ska skälla... Men men vi ska ju inte bo här i all framtid : )

Jag försökte få med Jocke att jogga spåret idag, nej då det var tydligen för jobbigt för honom så han skulle springa på orbitreken, men fick mattias med mig idag iaf : ) Me love to motionera har jag kommit fram till : ) Så det ska fortsätta...

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0