18/4-09

Idag var Jocke uppe före mig, OTROLIGT. han gick till och med och la sig efter mig... Undra vad som hänt med honom ;P Undra vad man ska hitta på idag då? hmm.. Det blir nog att kika lite på film med Mamma eller/och Jocke : )
Det kan bli rätt mysigt de... Arvid och Nicole var lite sugna på att ha en mysig vinkväll med eventuell utgång men jag blir nog hemma damerna får ha det myspysigt med dom andra, om jag uppfattade det rätt, själva : )

Sen kom jag på att man ska nog skaffa sig ett litet förråd på alkoholhaltiga drycker, detkan alltid vara bra om man sådär på en lördag efter kl 3 vill kalasa med sina vänner; ; P
Neeeeeeeeej, usch så tråkigt jag har, har nyss spelat sims också men orkar inte mer för jag har fortfarande ont i bihålen : S Jag undra minsann när det ska försvinna. Känns som att det är förevigt det ska vara kvar.
Hur normalt är det att ha det i flera veckor?! inte alls, skulle jag tro...
Sen vill jag åka till Stockholm också, hälsa på min maria. Skulle gjort det i veckan med det kom förhinder till det så jag får åka en annan gång... Skulle vara mysigt att sitta på en liten krog/pub med Maria i solen och dricka en öl och bara prata en massa skit...


Nej nu ska jag göra något vettigt?

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0