19/4-09

Nu fick jag mitt penicillin : ) underbart att skiten ska försvinna nu, eller ah om några dagar blir det väl...
Sen var han ju bara tvungen att använda en spypinne ; s (kräckreflexpinne kanske det heter) haha

Sen köpte Jocke en french till mig för att han tycker att jag blir så odräglig när jag är hungrig ; P men hallå, vem blir inte det.
Sen har jag kommit fram till att bamyl is the shit! : D det har tagit bort min smärta för stunden : )
Nu ska jag kolla på Californication(?) klar med min karl. En riktig sjuk serie det där ; D haha


Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Bamyl är the shit!! Och det är väll klart man blir som ett odjur när man är hungrig. :-P

2009-04-20 @ 14:14:12
URL: http://mialisa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0