21/4-09

Igår glömde jag ställa klockan så jag kunde gå upp till skolan. Skulle egentligen inte gå för skulle inte fått något gjort iaf... Har fortfarande ont som en gnu, inte nog med det har jag sovit på magen och knölat ihop kudden så den blev ett berg vilket alltid leder till att jag fåt nackspärr. Yeeeey! not...
Var och käkade med Patricia på Cityburger idag... Smakade inte lika gott som det brukar göra.
Ska även till Sthlm i helgen. Linkan har tjatat sen igår att jag skulle följa med på Sanna bråding. Linkan är tydligen ett fan av henne också : )

Så jag gav upp och sa ja, jag kan väl följa med då. Dessutom kommer det bli skit kul, vi gör typ inte sånna saker längre : )
så me, Linkan och Patricia i sthlm, kan det bli bättre? : )
Sen ska jag höra med syster om jag kan vara hos henne i helgen : ) Det får jag hoppas att hon inte har något emot! : D
Fast enligt Patricia skulle Maria hit i helgen, för det hade den luringen sagt till patricia men till Manda sa hon om 2 veckor ; P det blev helt plötsligt helt snurrigt : )

Nu ska jag möblera om, städa, gå på promenad (menas att jag ska tortera Jocke och Mattias att följa med : D )

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0