22/4-09

Idag gick jag äntligen till skolan. Visst det har varit skönt med lov och så, men inte bli sjuk på det så man måste vara hemma efter lovet. Som vanligt på religionen kollade vi på film. Det är verkligen lärorikt om jag får säga det själv.
Efter skolan följde jag med Patricia hem eftersom jag aldrig hade käkat potatis och purjolökssoppa, hon tyckte jag skulle komma hem till henne och smaka. Det var skit gott faktiskt! : )
Sen vid sju skulle vi träffa Mirre vid pingstkyrkan, hennes projektarbete är att jobba med unicef, och hon vill ha "medarbetare". Det var skit intressant när hon berättade för mig och Patricia.

Mötet var egentligen igår, men patricias mormor kom på besök och jag hade totalt glömt bort de ; P Skulle gått med Patricia dit...
Men vi gick lite tidigare, typ tjugo över 6 så vi hann höra kören hon är med i. Där kan man kalla röster! Det lät hur bra som helst. Så jag har kommit fram till att varje onsdag kl 5 ska jag ligga under en bänk så ingen ser mig och lyssna när dom sjunger. : )

Sen gick vi förbi linkan och skulle hämta nått papper sen hamnade vi 4 på en liten promenix till åkes sen blev klockan helt plötsligt 9 : )
När jag kom hem fanns min bäste vän, bamylen, på fläckten... Han är en snäll en... Sen hamnade jag såklart här och nu ska jag skriva in mitt projektabete : )



Good bye! : )

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Tiden går fort när man har roligt. :-D

2009-04-22 @ 22:46:11

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0