24/4-09

Usch det var inte roigt att gå upp i morse. Telefonen låg på skrivbordet och jag har sån träningsvärk i benen, så det var ju inte bara att ligga kvar och snooza(?) inte :s
Skulle engentligen gått till ivalet men stod halvt i garderoben för att hitta några kläder att trä på sig idag, men inget dög, allt kändes så tråkigt. Men sen var jag tvungen att ta något men då när jag var klar var klockan redan tjugo i nio ; P
Idag ska vi ha prov i natur, hoppas det går lika bra som förra gången. Men så länge det inte blir ett IG så är jag egentligen nöjd. : )
Idag bär det av till stockholm, ska leva sjutton med Linkan och Patricia. Sen ska jag krama sönder min syster som jag inte träffat sen hon gift sig :s Usch det var skamligt av oss att inte träffats sen Benny och maria gifte sig! :o

Morgondagen vet jag inte om jag vill uppleva, känner på mig att något kommer att hända, något skit, som vanligt.
Igår fick jag bilderna från Cypern : D skickade in dom till nått framkallningsföretag på nätet så igår kom dom i brevlådan : D Gissa om jag skratta! mkt roligare att se de på kort än på datorn. Bilden på patricias pappa är nog den bästa bilden från cypern : D

Nu ska jag försöka göra lite fotografisk bild så jag gjort något. : ) Sen ska jag gå till skolan...

Hej då! :D


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0