28/4-09

Idag ville jag inte ens gå till skolan, ville vara ligga kvar i sängen och mysa med jocke. Men icke då.
I morse kom mamma och hämtade Wilma, hon skulle till vetrinären och bli kastrerad. Hon vägde mindre än frida! Shit asså! Wilma är ju till och med större! :o nu är det dags för att feta upp henne. Men nu finns det iaf ingen mer katt som kan kastreras ;P

Följde med mamma när hon skulle hämta wilma, innan släppte vi av Jocke på akuten för han har astma och har inget spray och behövde för luften kommer inte ut ordentligt ja och det var en massa saker... Sen åkte vi och köpte däck och slang till min cykel. Äntligen är skruttcykeln på g till världen igen. Sen hämtade vi älsklingen.
Stackarn hon var verkligen groggy när vi kom. Nu är hon bara trött och sover bredvid mitt ben :) Myspys!

Men iaf när vi skulle hämta upp jocke var han inte klar så vi väntade i dryga 1,5 timme innan jag gick in och frågade var han höll hus, då visade det sig att en "läkare" sagt att han var typ inte döende så han fick vänta. Sjukhus, jag säger bara sjukhus!

Jag har kommit fram till att Frida är ond! grymt ond! hon borde stängas in på toan i flera veckor! Hon skulle lukta Wilma i baken och sen börjar hon slå på wilma och fräsa åt henne. Ja, jag vet att wilma har en annan doft nu när hon är kastrerad men hallå! Psykokatt! Men Wilma har iaf följt mig vart jag än gått så var tvungen att lägga mig i sängen med datorn så hon skulle få lägga sig och sova.


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0