Aj aj och aj igen!!!

Vaknade halv 8 av att det gjorde så ont bakom ögat att jag bara ville skrika!
Har ni någon gång haft öroninflamation? ah då vet ni vilken smärta jag hade/har bakom ögat. Och med min livliga fantasi sätter det igång griller i huvudet på mig och jag tror det är något allvarligt. Men jag messade min mirakelmamma (som vet i stort sett allt :)) och hon sa att det fortfarande var bihålen. Hmm, jag tycker det låter konstigt att man kan ha det ja, är inne på min tredje vecka nu.
Så mamma sa att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen och se vad dom säger om jag ska till farbror doktorn som ska pilla mig i näsan eller om jag ska fortsätta dricka te så det rinner ut lite lite i taget.

Nu ska jag gå till affären med min mamma för att kika om dom har vick(?) mirakelklet som tar bort allt med förkylningar. Starkt som sjutton är det. kleta in det under näsan lite och vipps så kanske jag slipper doktorn : )

Ha det gött så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Kram på dig min lilla gumma. :-(

2009-04-19 @ 15:44:02
URL: http://mialisa.blogg.se/
Postat av: agellina

Det är klart att jag vet allt :))

2009-04-20 @ 23:54:35
URL: http://agellina.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0