damdamdaamm : )

Idag har jag städat hela köket, kändes väldigt bra när det blev så rent och fint : ) Sen grillade jag kyckling i ugnen och tände ljus. Jockes reaktion när han åt maten var OH! Det kändes väldigt lyckat! : D
Kollade på Jocke i morse när han sov. Han är så fin när han sover, min älskling. Många gånger har jag försökt tänka mig ett liv utan honom, vad som helst kan ju faktiskt hända, men det går inte, han får varken dö eller göra slut, bli kidnappad eller något annat! Han ska vara med mig! : ) Då är jag som lyckligast. När jag åkte hem i söndags från min syster, sa såklart människan nästa station avesta krylbo, avesta krylbo, och jag kan lova er att mina fjärilar i magen satte spurt. : ) Lite roligt att jag fortfarande har sånna känslor för min älskling : D!

Mamma har tjatat att jag skulle läsa hennes blogg, agellina.blogg.se , där har hon gjort en, ja vad ska man kalla det, kärleksförklaring iaf, hon kan inte skriva sånt! Jag blir ju alldeles rörd och gråtfärdig. Mamma är alldeles för underbar!
Hon är nog den bästa som finns! Jag tror inte jag har en enda hemlighet för henne! Jag kan prata med henne om allt, precis allt!
Jag älskar dig mamma, mest i hela hjärtans världen! : D <3

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

<3

2009-04-29 @ 21:14:07

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0