6/4-09

Idag gick jag och fikade med Malin A och Patricia. Vi satt där i över 2 timmar men trevligt var det till tusen! :D Snackade om massa skit ;D haha 
Sen gick vi runt på stan och kollade på väskor för jag ville ha en mer sommarväska så det blev en fin vit väska :) Me love it! Sen gick vi och shoppade på coop. Glass blev det sen gick vi och satt oss i "parken" utanför stadshuset. Sen ville Malin gå men vi vägrade så hon missade bussen så hon fick vänta på en ny ;D haha vi är så trevliga...
Sen gick jag och mötte jocke vid Lidl så handlade vi massa smått och gott och när man handlade för över 300 fick man en godispåse med mjölkchoklad ägg :) Det var trevligt värre....

När jag kom hem åt jag lite och gick sen ut på en promenad till vattentornet och sprang i backen där... Fy det var jobbigt men skönt, sen fick jag för mig att det var saker i skogen så jag sprang ner och ut på vägen ist ;P haha livlig fantasi vill jag lova... Sen gick jag till hemköp med mamma och köpte en "julskinka" ! Muuuuums så gott det ska bli att snaska på det :) Jag antar att jag kommer få besök av Patricia när jag ska tillaga den om hon inte skaffat en egen vill säga ;D

I morgon ska min kisse bli kastrerad. Tycker synd om henne för hon får inte äta efter 12 för hon ska dit till kl 8 i morgon. Tycker det är lite läskigt att lämna bort min lilla flicka... :s Men det ska nog gå bra, sen får jag inte hämta henne fören vid 14... Sen får hon gå men en tratt runt halsen ;p hon kommer bli så irriterad på den att hon vet inte vad ;p

nu ska jag kolla klart på Ballar av stål :D Thats fun!!!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0