7/4-09

Idag ringde klockan på 7, gick upp och märkte att det var ovanligt kallt inne. Då hade jag glömt stänga fönstret i köket så det hade stått uppe hela natten. Så jag fick tassa upp och stänga och krypa ner under täcket igen till klockan slog 8.41 då upptäckte jag att kanske skulle gå upp och sminka mig och klä på mig och äta plus borsta tänderna. Inte nog med det ringer linkan mitt uppe i ruset här hemma och undrade var vi skulle ställa grejerna. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle springa spåret utanför skolan. Men vi kom fram till att vi skulle gymma ist. J
ag blev klar tillslut och äntligen kunde skicka iväg ett sms till patricia att vi kunde gå. Skulle köpa halstabletter på hemköp men dom vägrade ju ha dom jag brukar äta och dom med björnen är alldeles för starka. Så det fick bli läkerol som är så goda att jag äter dom som godis ;P inte så bra kanske...

Mamma messade mig sen i skolan att jag var tvungen att komma hem till halv ett för mamma skulle hämta henne då. Kom ganska precis hem tills Frida kom hem. Släppte ut henne på sängen men upptäckte ganska fort att det kanske var dumt, men hon hoppar upp och ner från sängen och fönstret så det kanske inte var så dumt iaf. Nu ligger hon och sover på sängen, tycker synd om henne hon kan inte gå ordentligt, vinglar(?) fram, och bakbenen är som gelé...
nu vet jag inte vad jag ska göra får iaf inte gå härifrån måste vara hemma och hålla koll på pluttan så hon inte gör något hon inte ska så tratten flyger på.. Jätte ful grej, tycker synd om henne om hon måste ha den :s

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0