1/4-09

Idag var det nationella i Svenska, hoppas att det gick bra. Tänker inte ha förhoppningar på det heller :)
Fick en otrolig smärta i ansiktet idag, eller ah halva ansiktet. Trodde det var visdomstanden som var på väg att växa fram för då brukar det göra ont som attans. Sen fick jag för mig att jag fått hål i tänderna.
Var till tandläkaren för några veckor sen och hon frågade om jag använde tandtråd, nej sa jag och då sa hon att jag måste börja använda det för att hon såg att det fanns en tendens till att det skulle bli hål mellan gaddarna. Och i morse hann jag inte med tandtråden och jag vet att hålen inte kan komma så fort för att man glömmer en gång, så när fikat med Linkan var "klar" och vi kom hem till mig så var jag tvungen att använda den för att kolla så det inte gjorde ont, och det gjorde det inte :) Så hål i tänderna var det inte.

När jag kom till mamma sa hon att det kunde vara bihålsinflamation, men jag var fast beslutad att det var visdomstanden. Sen sa jag att det trycker och gör ont som attans när jag böjer mig framåt, och mitt snor är inte en sån trevlig färg. Då sa mamma att det var bihålen. JIPPIE! not...
Så nu får jag ta det lugnt och dricka bamyl som inte hjälper så mkt men lite iaf. Sen mår jag illa som ett svin.
Mamma sa att det är något som går nu. Hon visste tydligen många som också mår illa.
Haha jag trodde eftersom jag inte är riktigt frisk ,sen förkylningen förra veckan, så har inte kroppen riktigt återhämtat sig efter korgen i helgen. Men jag kom på att jag aldrig brukar vara bakis, bara ha lite huvudvärk när jag vaknar som förvinner efter 2 timmar. Så illamående FÖRSVINN!!!

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Kram, hoppas du kryade på dig!

2009-04-05 @ 23:53:43

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0