Bröllop, bröllop, bröllop

Igår var jag Jocke och Mamma till kyrkan och pratade med Pastorn. Det var väldigt trevligt när vi pratade, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Men han var inte säker att han kunde viga oss den 22/7. Så vi har ändrat datum till den 15/8 ist för då visste han säkert att han kunde. Och nej jag vägrar ha en präst í svenska kyrkan, dom tror oftast inte på det dom säger och är fulla under vigseln. Nej tack!

Men han skulle iaf höra av sig, han ville lära känna oss lite bättre innan allt och det tycker jag är en bra grej :) Vi skulle prata om äktenskap och sånt och gå igenom hur cermonin ska gå till osv...
Och kvällen innan ska vi öva hela gänget, med Tomas också (min morbror, han är min stand in pappa).
Efter kyrkans slut tog vi en tripp till Winer Condis. Ska beställa min tårta därifrån. Ska in där sen för att lämna en bild på hur den ska se ut. Sen gick vi och avbokade frissan och bokade om hos en annan eftersom det första stället hade semesterstängt då. Suckh*
Sen ändrade jag datum på nagelfixarstället...

Jag och mamma gick till BruksCluben för att snacka med dom där, men det var inte en kotte där. Fast dom sa till mamma att komma in efter 2... Men vi hamnade i koppardalen på älvan, shit vilket fint ställe... Där skulle jag kunna ha middagen... Så ägaren skulle ringa upp mamma för priser och såvidare...

Men oj jag får inte glömma att var var till blomsteraffären också. så nu är alla blommor beställda. Ska väl in där en gång sen och finslipa lite. Men det blev ju helt plötsligt 4 månader prick idag ist för 3 månader och några dagar :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Iiiih,jag blir så pirrig ! ;D

2009-04-15 @ 13:27:56
URL: http://www,totalsatisfaction.blogg.se/
Postat av: Syster stor.

Underbart datum säger jag bara!!!! :-D

2009-04-16 @ 18:41:05
URL: http://mialisa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0