16/4-09

Igår var jag och sprang elljusspåret med Jocke och Mattias : ) Det var väldigt uppfriskande och jag orkade springa längre än jag trodde. Ja då var det inte 10 meter utan jätte jätte långt : ) Kände mig ganska stolt över mig själv att jag inte var kassare ;P (Vill springa idag också men då får jag springa själv och det törs jag inte. Man vet aldrig vad som kan hända där...)

Efter duschen hamnade jag framför sims, klockan blev 01.00 oj nu måste jag lägga mig tänkte jag, men jag ska bara fixa så hon blir bättre på de, men man ska verkligen inte tänka så när man spelar Sims för då blir man kvar där. Så min nattsömn började 04.00. Men det var det värt : D

Har setat och kollat på tärnklänningar och nu har Maria och Patricia äntligen kommit fram till en : ) (eftersom dom 2 är mest kräsna)
Men bra blev det i alla fall : )
Nej, nu ska jag antingen spela lite sims eller förtsätta att nörda på msn : )


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Syster stor.

Kräsna? vi? Nehej då. ;-)

2009-04-16 @ 18:41:57
Postat av: Patricia

Vi är väl inte kräsna? ;o

2009-04-19 @ 22:44:20
URL: http://www,totalsatisfaction.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0