20/4-09

Klockan ringde 7 i morse, fick för mig att det var mamma som ringde. undra vad jag drömde, hmm... För när jag kollade på mobilen stod det snooze eller Avsluta... låg i sängen och lyssnade på en halvt snarkande karl och funderade på om jag skulle gå till skolan. Jag kom fram till att eftersom jag har ont ännu skulle jag sitta i en soffa i skolan och inte göra något alls än att tycka synd om mig själv men jag bestämde mig för att vara hemme trodde jag skulle få mer gjort då. OCH det fick jag : ) har redan hunnit mer att jobba några timmar på projektarbetet som jag ligger efter med som sjutton. Men det SKA gå! Sen kanske jag ska till Patricia och göra brott och straff och hjälpa henne med hennes hår och ögonbrynen. Men vi får se. Måste till apoteket iaf och hämta mitt penicillin.
Blä jag skulle så gärna vilja gå ner under jorden och komma upp den 15/8 kl 15.00



Nu ska jag göra något... : )

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0