26/4-09

Shit vaknade jätte tidigt idag. Vet inte varför och igår sov jag till efter 2 :o Helt galet!

I fredags var jag Linkan och Patricia och kollade på Sanna Bråding. Hon var gäst i Sthlms improvisationsteaters uppsättning "Personakt". Det var 4 skådespelare som skulle improvisera hennes liv. Dom var sjukt bra. Ibland för bra, blev lite känslosamt där ett tag.
Efteråt hade vi skit kul och skrattade oss fram till t-banan : D "Vad ska jag jöja?"
Sen käkade vi på Donken och Linkan belv lycklig för hon har inte käkat där på ett tag : ) Hon är söt hon...
Sen åkte jag till syrran. Vi satt och kollade på The hills till sent på natten, jag höll på att somna ett x antal gånger men jag måste se den sjuka Spencer. Galna karl.

Igår vaknade jag som sagt kl 14 typ. Fast låg kvar i sängen och drog mig och Maria var vaken, det var coolt tyckte jag ; P är inte van med att hon går upp tidigt. Eller ah så tidigt ; P
Sen pratade vi typ hela dagen. Ah, vi gjorde banne mig det. På balkongen : ) det var mysigt.
Vi bestämde oss sen för att inhandla Tacos mums. Fast först gick vi till Coop nära och köpte kakor för att få upp blodsockret ; P sen var marias kakor full med Kakor demonstrerade hon för mig.

När vi kom till kassan på coop extra när vi inhandlat tacogrejerna så var det en dryg kund som jag helst velat spola ner i toan. Han bråkade med kassörskan om 15 kr. Han skulle köpa tomatpure eller sås och det var 4 eller 5 för typ 20. Men han hade tagit en fel burk och det var tydligen hennes fel. Inte nog med det så kommer kund nr 2 och ska betala med en gammal check som gick ut förra månaden. Trodde aldrig vi skulle komma därifrån.
När vi käkat satt vi vid datorn och kollade klänningar och sen kollade vi på "Sex and the city" från början : ) Helt underbart, men jag tror jag somnade efter 2 avsnittet... Typiskt mig... Skulle åkt till Patricia efter maten men det blev så sent och sen hade jag ingen åkkompis som jag hade från början. Maria ville inte på kalas ; P

Nu sitter jag här i väntan på att Maria ska vakna. Hon somnade nog inte så jätte sent så hon vaknar nog om någon timme : )

Nu ska jag kolla på The hills, den ene galnare än den andre...

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0