3 augusti

Somnade inatt vid 4. Jag och linken kollade på massa film. Vi kollade på slaughter och sen på rovdyr. En norsk film den sista. Den var fasen sjuk!! : O Men man hittar alltis sjuka filmer med linkan ;D
Jocke gick och la sig rätt tidigt igår typ ett kanske eller ja tidigt för att vara han. Men han skulle iaf upp halv 7 för han börjar 7. Och vem var det inte som fick vakna av hans klocka efter 3 timmars sömn, jo jag, så jag fick skaka om honom och visa vad klockan var. Japp då var det kört. Kunde inte alls somna om. men konstigt nog är jag inte trött bara pigg : ) nu ska spela med linken tror jag : ) tjing så länge alla glada för om 6 dagar fyller jag år.
Och idag fyller min älskling 20 år! GRATTIS! :D

Kommentarer
Postat av: alex

nej det är en producent skola inom tv :)

ps Grattis till jocke ^^

2009-08-03 @ 21:29:50
URL: http://xlutea.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0