Fredag

Jag och brorsan cyklade till ÖB idag : ) det var skönt men det blev lite jobbigt att trampa med min rostiga gamla cykel. Eller om man ens kan kalla det cykel : D haha
Vi gick in på pickaboo men bestämde mig för att inte köpa godis utan att köpa grönsaker och dip ist : ) mums det var länge sen. Så ska jag och Jocke nog kolla på film och mysa lite ikväll : )

Sen har jag och mamma rakat sunes päls. Den är lite tovig eftersom vi inte haft en tillräckligt bra borste. Men han tyckte nog att det var skönt att få tunna ur pälsen lite : ) men det var jobbigt att hålla i den klumpen när håret skulle bort. : ) min lilla bebis <3 Längtar tills vi flytta till större så älsklingen kan komma hem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrö, du bloggar lite dåligt!

2009-08-11 @ 21:24:48
Postat av: Maria

Va sjukt: Jag skrev mitt namn men det kom inte med i förra messet.

2009-08-11 @ 21:25:43

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0