Helgens händelser

I fredags var jag och mamma in i en butik som ska stänga ner. Och där hittade vi jättefina klänningar. 4 st. Perfekt antal. Så jag och mamma stod och grubblade en hel del och kom fram till att vi skulle köpa dom. Det var mina tärnklänningar. Dom var visserligen vita men det skiter jag i. Det ska vara bolero till i silver/grå ovh vinröda buketter till. Helt perfekt! : ) Så nu behöver inte mina tärnor tänka på annat än sina skor och smycken. Men skorna måste vara grå eller silver : ) alla kan ju inte komma med olika färger när skorna nu kommer synas ; P
Sen var det partaj på kvällen med Emma, Alexandra och Sara, sen tillkom Emmas karl en stund och Johan och Tom kom förbi också : )

Sen blev det kingen och alla dryga människor som ska puttas på dansgolvet så jag tog med mig emma ut för att det blev så där jobbigt varmt. Så vi gick ut och satt oss och kom fram till att vi skulle gå till american och käka. Och det gjorde vi sen kom hennes karl och sen kom alex med John. Det kom fram en kille som emma blev skitgalen på och började skrika halvt åt och tänkte kasta pizzan i huvudet på honom när han kramade Alex. Haha ;D galningar... Sen gick jag och Alex hem till mig och jag somnade på stört ; P

igår, lördag, var Jag alex och Jocke ner och käkade på stan : ) Sen gick vi runt i affärerna och kikade lite medans vi väntade på hennes buss. Hittade massa smått och gott jag ska köpa sen : )
Sen gick ja hem och upptäckte att jag inte hade någon nyckel på mig och Jocke hade åkt till sin mamma utan att ge mig nyckeln och han skulle komma hem på måndag. Shit tänkte jag katterna kan ju inte vara ensama så länge, det går ju inte. Men sen sa mamma att vår granne hade "huvudnyckel". som jag fick låna och hämta min egen : ) Sen skulle jag och amanda kolla på film men spelade och sen kollade vi på Lejonkungen : ) Men sen fick jag inte det för så skulle vi sova ;P

Så det har varit en ganska så händelserik helg må jag säga : ) Men det är väl alltid kul...

Kommentarer
Postat av: Energy

Jag har silver skor - jag gifte mig nämligen i dom. Så jag är klar! ;-D

2009-08-30 @ 15:29:29
Postat av: Sara

haha fredagen var faktiskt mysig :) tråkigt bara att vi fan gör det allt för sällan att ta ihop gänget, det som är kvar iaf ^^

2009-08-30 @ 16:14:47
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med sara där :)Vi får ta och göra om det nångång

2009-08-30 @ 16:44:50
Postat av: Emma

haha jag hatar en del människor med lite sprit kroppen ja ^^ haha. men de va skitkul endå :D ps har tvättat både skor och byxor nu ;P

2009-09-01 @ 15:41:37
URL: http://emsforpresident.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0