"hösten har inte varit sig lik"

Har sett fram emot helgen en vecka typ, tills idag då blev den helt plötsligt inte lika rolig : /... Men den förgylls väl med att min älskade snorunge amanda ska sova hos mig : ) om hon fortfarande vill det i morgon vill säga ; P Då kan vi nog kolla på film och äta skit : ) Pussunge! :*

I morgon börjar skolan, det 4 året. Känner mig nästan lite dåligt för att jag måste gå ett 4 år. Men det måste jag ju egentligen inte, det är ju frivilligt : ) Bra är jag ju eftersom jag fick mig mitt slutbetyg som var det enda kravet för mig i gymnasiet : ) Det ska väl iaf bli kul att börja igen. Att ha något att göra, komma bort från mina väggar som jag nu sett i stort sett hela sommaren ; P Så i morgon är de det som gäller, tur att Emma kommer vara där med mig! : D Annars skulle det kännas så ensamt. En grej jag tänkt på angående i morgon, hoppas dom inte har upprop i aulan, gud så pinsamt det skulle vara. Och hoppas det inte är så många som ska gå ett 4 år. Men det kan jag nog tänka mig att det är.

Och mac-datorerna har dom gjort sig av med inne på media, det inspekterade jag och Emma i måndags. Jag antar att det är dom datorerna som dom ställt nere i koppardalen som tydligen vi 4årare ska använda oss av. Men som tur är har jag min egna lilla älskling, den bärbara : D haha
Jag hoppas att jag får läsa upp en del ämnen jag inte läste på media. Det skulle vara behövligt. Annars får jag väl glatt gå ett 4 år, ha ungtföretagande skit och ha praktik... vill inte ha praktik, hmm, undra var jag ska ha den denna gång i så fall... Tror jag vill ha lite omväxling kanske, eller jag vet inte det visar sig den dagen jag ska söka praktik ; P

Nu ska jag så gulligt gå in i duschen, smörja mig med brun utan sol, ( så jag matchar sminket jag lånade av min syrra för att jag inte orkade gå ner på stan och köpa eget, i rätt färg ; P ) och sätta mig och glo på tv, synd bara att mina nötar är slut... : /

natt natt ni kommer säkert få höra om den hämska dagen i morgon ; D haha

Kommentarer
Postat av: alex

Blir det inge party idag? :(

2009-08-28 @ 08:25:02
URL: http://lutea.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vad hade du väntat dig. Det är ju lön för vissa nu och då är det ju party som gäller, på annat håll

2009-08-28 @ 10:01:01

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0