Idag går dagen som den borde

Idag gick jag och Jocke ner på stan och skulle kolla på en mp3. Skulle få den av mamma i födelsedagspresent, men den vi beställde var ju trasig så jag skulle kolla på stan ist : )
Och jag fann en på Elgiganten.
 

Min nya älskling : ) äntligen en med display. Haha Jocke tyckte det var lite kul för den är samma märke som våran TV ; D
Sen gick jag och mamma till second hand butiken vid vega.. Dom hade lite smått och gott  men inget jag och mamma ville dra med hem. Vi skulle ta en kaffe på plucafeet men hamnade på hemtex och självklart kom mamma ut med en ny matta till köket : ) men den var jätte fin. Sen fick vi kaffet och en smörgås också : ) älskar att dom börjat med fullkorn överallt. Men visserligen har det funnits länge men iaf : )

Sen drog vi till ICA och köpte tvättmedel och sen till returen... Dom har så mkt roligt där : )
Mamma köpte en ny soffa, en bäddsoffa, Så ska få hennes hörnsoffa, då blir jag äntligen av med min...
Nu är jag med linken och vi väntar på hennes pant så nu ska vi vänta lite till  : )


tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Inte illa, den var ju fin! Ja vill också ha.. :) vilken kanon dag ni verkar ha haft ;D

2009-08-19 @ 21:36:35
URL: http://thilini.blogg.se/
Postat av: MiaLisa

Snörvlar Jag vill också ha en ny matta till köket! Kan ni skicka den nya till mig istället? ;-)

2009-08-20 @ 06:29:22

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0