last day of this week...

Idag har jag varit hemma hos mamma nästan hela dagen : ) Älskar att umgås med min mami! :D
Men vi kollade på Lassies son (collie hunden ni vet), btw så vet Jocke inte ens vad det är fär något, skäms på honom :P
Sen kollade vi på Room raders, väldigt cool att min mor tyckte om det : o Vilka nördar det finns, skulle inte vilja vara med i ett sånt program förnedringstv som mamma brukar säga ; D haha Men det är ganska kul att titta på det : )

Nu har jag använt hip hop abs i 4 dagar, helt underbart! : D skulle kunna stå hela dagen med det men det skulle sluta med att jag inte kom upp dagen efter ur sängen. Det tar verkligen på muskler som man vanligtvis inte tränar : ) det är bra iaf.
nu ska jag försöka få Bort julia från mitt knä och kliva in i duschen : )

Kommentarer
Postat av: MiaLisa

Hejja Madeleine, Hejja Madeleine! Duktig du är. :-D

2009-08-16 @ 20:14:51

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0