Min vanliga tur!

Idag har jag varit hemma hos mamma igen : ) Sen var jag tvungen att slita mig från hennes gosiga säng och städa förrådet i källaren. Jag har rensat och kastat bort en massa skot och flyttat upp sakerna på vindsförrådet ist : ) bättre med plats. Mutade min bror att hjälpa till också så han fick en chokladkaka (70% såklart)

Sen hämtade Jocke jotexpaketet, vilken lycka för mig! Min mp3 som jag beställt skulle ligga där i vilken den gjorde det var ett plus. Men självklart har jag den oturen att få en trasig en. Eller ha hörlurarna var trasiga :s visst jag kunde tagit andra men grejen man trycker in i mp3 är måndre än vanlig storlek... Suckh*
Så jag ska skicka tillbaka den och så ska jag och mamma gå på stan i morgon och titta på en där. Bättre kan jag tro : )
Jobbigt att sitta och vänta på att älsklingen ska duscha klart... Vi ska kolla på film och dricka te : ) myyyyyyys!

Hej då!

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0