Nu skriver jag igen. : )

Nu har jag fått skäll igen att jag bloggar dåligt. Men det kan jag inte rå för, för mitt liv är inte min blogg ;D haha skämt åt sido, jag har haft fullt upp med att umgås med Linkan och att hålla koll på amanda så hon inte har ihjäl min kissebebis. Men jag ska försöka förbättra mig : )

Idag har jag iaf beställt 2 nya skivor. Kanye West <3
Dom kommer om någon dag bara! :D Då ska det poppas bra musik!

           

Sen har jag kollat runt lite på Ellos och det skulle jag inte gjort för har hittat massa kul jag vill ha där!
sablans vad jag inte tycker om sånna sidor ibland : s Men vågar inte beställa något för vet inte när jag får pengar. Om det blir aug eller sep. Så det får vänta.

Sen ville veronica duscha så jag erbjöd mig att vara lite barnvakt åt adrian : ) Han älskar mitt gosedjurs lejon. Den har en kula i huvudet för att det ska låta som att den spinner när man gungar på den. Åh vad han skrattar juvligt : )

Nu ska jag snart laga mat. Chili con carne. Det har nog blivit en standard måltid här hemma. Jocke tjatar jämt om att äta det, men det gör ju inget bättre det än att han tjatar om t.ex pizza det är ju inte direkt så hälsosamt : )



hej då! :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oh, så uppskattat det var! TACK! =D

2009-08-12 @ 19:57:38
URL: http://msbetty.blogg.se/
Postat av: Sara

chili con carne är verkligen underbart :D älskar pappas, han gör den så stark att vi båda sitter och svettas när vi äter den ^^

2009-08-15 @ 10:11:39
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0