Polisskola i hedemora ;D haha

Usch i natt drömde jag att jag skulle börja i hedemora på skolan där. Men alla andra skulle börja här i Avesta, så jag skulle börja där själv. Vet inte riktigt vad jag skulle gå där men det var typ något inom polis ;D haha
Jag är glad att det bara var en dröm : D

Gick upp 10 idag för att hinna med duschen och jockes tårta : P Det blev en blåbärstårta. Kan lägga upp en bild sen på mitt vackra verk. Hoppas den är god bara. Men det brukar min tårtor alltid vara ^^
just nu sitter Linkan och spelar guitarhero och Jocke Wow i väntan på att Jockes pappi ska komma och hämta oss så vi kan kalasa : )



Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hurra för Jocke 1 dag i förväg!!! :-D

2009-08-02 @ 20:49:08
Postat av: Linnéa

Fyller Jocke år idag ? =) Hälsa Grattis!

2009-08-02 @ 21:55:24
URL: http://thilini.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0