Små kräk är söta saker, ibland... Just nu : )

Idag kom Christa och berättade att en tjej hade kattungar som hon tyvärr inte kunde ha kvar. Så jag och Jocke gick dit med Christa. Hon berättade att det fanns en som hade samma färger som Wilma. Och när vi kom dit var  det den jag blev kär i ! : D

Så himla underbart söt liten krabat. Amanda frågade vad vi skulle döpa henne till men vi sa att vi inte visste. Hon tyckte Julia och det tyckte jag också, men jocke var väl inte allt för förtjust i det namnet ; P men det skiter väl jag i! : D
När vi kom hem fick hon leka på gräset när vi hade picnicmat på gräsmattan.
Och det var jätte kul för hon tyckte inte riktigt om att sätta ner tassarna i gräset. Sen blev hon så trött så hon höll på att somna så vi gick hem och mös. Wilma tyckte inte alls om henne. Men Wilma är inte så förtjust i förändringar över huvudtaget. : )

Julia har redan kommit på att det är jättekul att klättra i duschdraperiet och att gå i handfatet när man tvättat händerna. Hon har legat och sovit i mitt knä och på bröstkorgen. Så mysigt! Tror hon drömde att hon sprang för det röck i alla benen på henne : )




Julia : )



WIlma : )



Wilma och Julia : )



Liten : )

Kommentarer
Postat av: zandra

e av våra kattungar ser nästan ut som julia:D

2009-08-16 @ 15:34:04
URL: http://zlove.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0