Två i en!

Måndag
Var till skolan och skulle följa med Emma och snacka med rektorn om ett 4 år : ) det verkade gå ganska bra, men man ska inte ropa hej fören man är över bäcken? Den rektorn vi var till (eftersom det finns massor med dom) han var trevlig och inte lika surmulen som de flesta andra. Han kunde man snacka med och fatta var han ville få sagt : )

Sen Cyklade jag och handlade med min mamma : ) vi grillade med Veronica, andreas och adrian, Malin, amanda och tony och självklart Christa! Men hon räknar jag till nu för tiden : )  Sen kollade jag och Jocke på Ice age3. Men det slutade med att det bara var jag och Julia som kollade : O Karlna hade ju somnat, hmm, i´m not förvånad ; ) Sen la jag mig också i sängen och slockande med julia på magen : )

Tisdag
Idag cyklade jag och mamma ner på stan och skulle köpa en skrubboll. Men det blev en hel del annat också : ) Dock bara nödvändiga saker självklart ; P Sen kom vi på att vi ville grilla idag igen så det gjorde vi, mums : D Sen var mamma barnvakt till Adrian så jag följde med och vi kollade på en ganska knepig film. Hette typ "a few days in september"... Det funkade sen var det ghost Whisperer på tv så då var vi ju tvugna att kolla på det : )

Funderar om jag ska kolla på "män som hatar kvinnor" idag. Får kanske tvinga jocke till det. Men ett par pussar kanske kan få han att ändra sig ; )

Längtar tills på fredag! : D det ska bli så kul!
Nu ska jag kolla på "So you think you can dance" : D


Tjingeling :*

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0