hår, bebisar, stan...

Igår var jag och mamma på stan, jag köpte hårfärg. Det behövdes det blonda hade verkligen tryckt sig fram. Hade tänk att bara sätta slingor i håret och ljusa upp det men nej jag blev så nöjd och fattade genast varför jag är mörkhårig : )
Sen köpte jag ett par shorts på H&M sånna där korta i typ bomull som kostar 50 kr . Så otroligt sköna saker : D Sen kollade vi på kläder åt amanda : ) det fanns så mkt fint och snyggt. Men vågar inte köpa något i fall att hon inte gillar det.. Så får ta med henne till stan mer in på terminen, just nu är det bara rosa rosa och sött men hon kanske ändrar sig till skolan. Det visar sig : )

Sen hamnade vi på bebisavdelningen, shit vad söta kläder : ) så mkt sånt sött jag ska köpa när nästa knobb kläcks, som patricia så fint säger ;D
Nej nu ska jag fortsätta att tjattra med min syster på msn och hoppas att det blir sol idag, observera att jag ville ha sol, inte kokhetta ute : )

hej då!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det får gärna bli sol efter jag haft min Powerwalk. Om jag nu någonsin kan slita mig från att svammla med dig på msn. ;-)

2009-08-18 @ 10:56:33

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0