Idag är idag

Liten sov hos Linken i soffan när jag vaknade. Så söt men när balkongdörren åkte upp var det mer intressant än att sova. Hon var väldigt förtjust i bilarna som brumade förbi. Och idag är hon väldigt sprallig, igår unde man tro att hon var en lugn krabat men det kan man inte säga att hon är : D Hon har redan hunnit doppa nosen i kaffet och gillade det, gnagat på gurka och älskar det mjuka i mitten och sist men inte minst så tycker hon om Nektariner. Haha snacka om lustig katt : )

Wilma däremot har legat under sängen hela dagen och bara tittat fram en snabbis för att gosa lite. Min lilla älskling. Hon tycker inte om att Amanda är här hela dagen och Amanda gillar inte när Julia blir trött och måste sova lite : P

Amanda är så kär i henne så jag har kommit fram till att Amanda ska få sin moder att skaffa en liten vän till Frida. : ) Det skulle väl vara susen : ) kanske inte för malin men vem bryr sig om det ; D hha Skojade bara Malin : D Men erkänn att du skulle vilja ha en liten? därför du inte vågar komma hem till mig och gosa med julia! : D nu kom jag på dig allt... Nej nu ska jag göra käk eller något roligt : )


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0