It's christmas time!

Idag ska jag jobba : D Känns så himla underbart! Men idag är det bara från 12 till 18 men det funkar sig det också : )
Sen ska jag ungås med Emma : ) Hon ska åka hem till sin mamma och pappa över julen så ser henne inte först en nästa år. Så måste ta alla tillfällen att umgås med människor innan jag blir ensam med min tokige bror som är besatt av youtube. Men jag kom på en sak, det lät så fel när jag skrev att jag skulle bli ensam för visste att det var fel, och det är det, för linken kommer ju för sjuttsiken hem i morgon! : D Hur bra kan den här julen bli? Nej det är ju svårt för er att gissa det men det blir skitbra.

Köpte julklapp till Maria igår. Hoppas hon kommer tycka om den annars får jag väl hitta på något annat. Har inte hunnit köpa fler klappar än, för jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för något. Åt Amanda vet jag redan vad jag ska köpa, jag vet nog vad jag ska köpa till Jocke också : ) De blir nog ganska kul. I hope : )

Julen har verkligen blivit något nytt på något sätt, eftersom det är min första jul som jag inte bor hemma så blir den annorlunda. Men dock på ett bra sätt då : )

Nej nu ska jag göra mig i ordning till jobbet, så jag hinner med allt : D

Hej så länge <3


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0