Jag kan om jag vill

Första gången på aplänge jag skriver i min blogg. Men jag har jobbat och då är inte det första man tänker, dator, blogga, när man kommer hem ; P Nej då tänker man MAT, SÄNG... Haha
Idag har jag jobbat 10 till 20. det var inte det roligaste kan jag säga. Uscha mig, sista timmarna kändes som dygn innan dom tog slut, men det gjorde dom minsann tillslut : )

I morgon är det den omtalade julaftonen. Vart tog tiden vägen? Det gick så himla fort att komma till julafton : O
Men nu är den iaf här och jag är glad att jag får umgås med min familj! : ) Och i morgon jobbar jag inte, så det är bara att ta det soft och njuta av omgivningen : ) Så kommer förmodligen inte att sitta vid datorn och skriva något i morgon, eller ja kanske, aja inte på fredag heller för då ska jag till västerås och träffa Jocke och hans mamma : ) Sen ska jag och Jocke på date! : D Det var ett tag sen så det är så spännande! : D Haha
God natt alla läslusar! <3
*GOD JUL*

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh en date :D vad mysigt ! Good juul <3

2009-12-24 @ 09:31:12

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0