Julia, det är min kisse det : D

Igår när jag och Jocke skulle bädda rent i sängen så kom Julia och skulle busa med lakanet. Det gör hon alltid när man ska bädda rent ; P
Men iaf så blev Jocke lite arg på henne och tänkte att han kanske kunde blåsa på henne och då skulle hon gå, men icke då, hon blev arg på honom tillbaka och gav han en bitchslap rakt över käften : D Det var så fruktansvärt roligt att jag kunde verkligen inte hålla mig från att brista ut i gapskratt! : D
Det gjorde min kväll! Så nu har han ett rivmärke vid munnen. Det är min kisse det där! : )

Men nu ska jag till hemköp och inhandla lite saker så jag, Amanda och Jocke kan påbörja våran resa att bygga vårt pepparkakshus. : ) Jag uppdaterar när jag är klar så ska ni få höra på alla hemskheter ; D

Hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Fniss :D haha ska nog hem till dig idag och kika på "borgen och skjulet" ;D

2009-12-14 @ 13:24:55
Postat av: Anonym

(såg din kommentar nu, skriverf nästan aldrig på huntertom nu)



hahaha usch jag vet inte om jag vågar se bilden hah men skcika ändå!

<3

2009-12-16 @ 20:51:39

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0