Min första blogg på en vecka drygt...

Idag tänkte jag att det kanske var dags att blogga lite. Har fått lite klagomål från nått hörn ; P

Det har hänt en hel del sen jag bloggade sist, min karl har "flyttat hemifrån" under veckorna men kommer hem under helgerna eftersom han fått jobb i Västerås : ( Det suger att vara ifrån honom, men han är jätte glad över jobbet så då är jag också det : ) Huvudsaken han är nöjd : ) Vi är ju the superpar så vi klarar allt! : D
Sen har jag själv jobbat, på åhlens. Fick hoppa in förra veckan och igår, så har varit väldans trött också.
Sen ska jag jobba under julen. Så det blir bra med kosing sen : )
I helgen var jag i Västerås och mös med min älskling. Vi var också på Louises handbollsmatch i lördags och dom är asgrymma! : O Sen hyrde vi film också. Drag me to hell, men den var så läskig så Jocke fick se den själv. Har blivit väldigt känslig för skräckfilmer på senaste, har alltid älskat som och har kunnat kolla på alla, men jag skyller på åldern : D haha
Vi hyrde en Steven Segal film också, den här gången var han inte snut utan typ gangster men han skulle dock hämnas som i alla andra hans filmer : ) Men dom är bra så jag klagar inte!
Nästa fredag fyller brorsan år, tänkte att vi kunde hitta på något kul åt honom, för en gång skull, det brukar ju alltid bli skit av det. Så mamma, Malin, alla närvarande i Avesta som känner Mattias, ska vi hitta på något kul som gokart, laserdome, så han får känna sig lite speciell iaf : )
Go-kart                                 Laserdome

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0