Nyårsaftonen är kommen

Oj, nu är det en hel vecka sen jag skrev något alls ; P Men som sagt jag har jobbat och jobbat och jobbat! : ) Men det blir fint i kassan sen när lönen kommer : D

Idag blir det partaj med Sara och Alexandra. Det ska bli så fuuuun! : ) känns som att jag inte träffat någon av dom på ett tag så det kommer bli så mys att umgås med dom till det nya året! <3

Och idag var det sista dagen jag jobbade så jag kommer nog blogga lite mer än tidigare nu ; P Men det kommer bli väldigt tomt och tråkigt att inte ha jobbet att gå till i stort sett varje morgon : ( Men vem vet jag kanske går hoppa in någon gång när det är sjuka och så : )

Nu ska jag dra mig till hemköp och inhandla käk så jag kan laga mat tills sara kommer till mig : )
Så är det klar sen ska jag väl duscha och grejsa med jobbiga saker ; D haha


Ha det gött och ha ett gott nytt år också! : D

Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0