Renovering av ett hemskt vardagsrum

Jag ska tapetsera om i vårt vardagsrum för är som sagt trött på mina tapeter. Man får liksom ingen mysig känsla eller hemkänsla där inne. Så har kollat på nätet lite efter massa tapet och hittade en hel del : )


        


      

Hittade dom här tapeterna på http://www.tapetshopen.se/

Så Ja nu har jag lite svårt att komma fram till vad som
skulle bli finast i den giganstiska vardagsrummet. 
Jag tycker väldigt mkt om ettan och tvåan. 
Tvåan på tre väggar och ettan som fondvägg?
Det kan bli riktigt snyggt. Men problemet är att det kan bli för mörkt : s
Hmm, jag får nog prata med min mamsing om det där : )
  


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0