17/2-09

Jag tycker inte om när min syster är ledsen. Just nu är hon jätte ledsen och jag är hjälplös :( Jag kan inget göra. Och det gör mig frustrerad. Vill inte att hon ska känna så, hon ska ju för sjutton känna lycka !
Jäkla fredag den 13! Du var på fel dag! lär dig någon gång! Vad är det för fel på dig! Hoppas att hon snart blir glad igen.
vill höra hennes sjuka skämt på msn och hennes fnitter man nästan kan höra hit från stockholm.

Hon fick inte ens rätt tårta! Vad är det för fel på världen?! Hur svårt ska det vara att göra en CHOKLADtårta med en RÖD MATTA till? Nej då ger vi henne en vanlig tråkig tårta som vem som helst har! HALLÅ?! Ju mer vi pratar om det ju mer får jag reda på och ju mer blir jag förbannad! Vem strör kaksmulor i brudens hår? Vem är så korkad att den gör så? Man borde väl fatta själv att man inte vill ha kaksmulor i håret! ;o Åh! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Nu ska jag äta glass och svära för mig själv över idioter! och pussas lite på Jocke :)

Kommentarer
Postat av: emma

Vafaan :O ?! INTE COOLT!

2009-02-18 @ 05:06:24
URL: http://emsforpresident.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0