20/02-09

Idag har Patricia och Linkan varit här och ätit och kollat på massa film och snackat :)
Idag var väl bland den första dagen Linkan lagade sin första ordentliga måltid, eftersom hon ska läsa vidare någon annanstans lär hon lära sig ganska så snart. Så jag och patricia tyckte det var en bra ide att hon började idag.
Patricia skar kycklingen i strimlor, jag hällde över marinaden och geggade runt så all kyckling skulle få. Sen Fick det ligga i kylen 100 år. När det var klart fick linkan sköta resten. Haha det var en syn att se kan jag tala om för er alla! :D Malin vid en spis, det händer inte ofta. Men iaf hon fick steka på köttet och hålla koll på stripsen i ugnen. Vi påminde henne lite då och då men det gick skit bra för henne! Sen blev hon arg för att stekpannan stänkte på henne när hon skulle böja sig ner till stripsen, då skällde hon på den och sa att den attackerade henne när hon var i underläge. Haha hon vet hur hon ska göra för att få en att skratta sönder ;D Jag coh Patricia satt  vid bordet och var lite rastlösa när hon lagade maten. Men vi överlevde ;D
Oh, men när maten var klar, så äckligt gott det var! Muuuums!!!
Nu gick du miste om något Arvid ;P

Tidigare på dagen var jag och linkan upp till picka boo? och köpte godis till kvällen. Alexander och Linkans mamma var också med. Sen tyckte Alexander att han var skit cool för att han köpt massa mer godis än oss :P haha
Sen blev han sur för att han inte fick åka och köpa en back med läsk och Eva sa till mig att komma och handla i Alexanders kiosk när han öppnar. Haha den där ungen har sjukt mycke fantasi...

Tillbaka till efter maten..

Vi skulle kika på film, så eftersom jag och Linkan kollat på Jason (fredag den 13:de) i veckan var vi tvungen att kolla på 6,7 och 8. Så idag kollade vi på 7 och 8 . Snälla, Jason i Manhattan! nu får de väl ändå ge sig?! Fick sig ett gott skratt iaf. Sen kollade vi på Bolt, början trodde jag att allt var ett stort skämt, så kass. Men sen blev den faktiskt rolig ;D haha
Damdadamm! Sen kollade vi på Björn Gustavsson ett livsverk, fy så jag skatta. Han är inte riktigt riktig! Sen slog vi på lite gammal musik som man lyssnade på när man var liten, Spice Girls, five, Backstreets Boys och Ace of bace :) Sen pratade vi om massa olika skit, som sjukhusbesök och karlar och mer därtill.
Riktigt trevlig kväll, det måste vi göra om snart! :D


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0