23/2-09 Falun/Borlänge

Idag följde jag med mamma och Agneta till Falun. Agneta skulle kolla sina bröst, hon har nyss opererat sig för bröstcancer :( Men som tur var sa dom att det såg fint ut med läkningen och allt :)
Sen skulle vi ta oss en sväng på stan, mamma skulle kika efter mönster till mina tärnor.
Men inget hade öppnat än så vi åkte till Borlänge ist. Där satte vi oss på McDonalds och åt glass, eller tanterna drack kaffe oc jag åt glass. Sen sprang vi runt lite, fanns dock ingen affär med mönster :/ så har ännu inget mönster till mina tärnor. Men det löser sig :)

Jag hittade iaf jättesnygga krokar? till mitt badrum på indiska. Håller på att måla om i badrummet och sedan blir det köket. Tycket det är så spännande att pyssla om i vårt hem :)
Usch när vi åkte hem från borlänge när vi passerat hedemora så mötte vi en ambulans med blåljuset på, man tänkte väl att något fått en hjärtinfrark och måste till falun, men nej då ca 1 min bakom kom en till men med ljudet på också och efter den ca 1 min bakom kom en till med ljus och ljud och efter den en polisbil. Undra vad som hade hänt, har haft radio dalarna på hela eftermiddagen för att höra om dom skulle säga något där, men nej då... Jag kanske får reda på det en annan dag om jag har tur... Sa till mamma och Agneta att jag ville se vad som hände då kollade agneta på mig och mamma sa det får du snart och förklarade för agneta att jag vill blir ambulansförare. Det är så intressant!


Men nu ska jag fortsätta med mitt målande och äta lite mat (:


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0