28/2-09

Igår gick jag och mamma ner på elgiganten och köpte en bärbar dator :) gissa om jag är lycklig nu :D
Så jag blev kvar hemma hos mamma till efter 12 i natt för att fixa med installering och avinstallera skit.

Nere på elgiganten hade jag problem om jag skulle välja en pentium eller en celeron. Men man skulle inte ha celeron för den var en svagare processor än den med pentium. Och jag vill ju inte ha en seg dator när jag ska jobba. Det känns lite onödigt och celeronen var ju såklart billigare men inte så billigare att det var värt de. Och min var inte så dyr heller :)
Ska senare hem till mamma och beställa ett mobilt bredband så jag kan sitta vart jag vill :)
Anledningen till att jag inte gör det själv är för att då blir det säkert något fel någonstans så jag måste skälla på mig själv ;P haha

Nu ska jag kolla lite när älsklingen spelar och dör :)


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0