Sanningar

7 sanningar

jag blev utmanad av; Patricia & Arvid (och nej jag vet inte hur man länkar ;P)


Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas
bloggar, så att de vet om utmaningen


1. Jag nästan bokstavligen dör när jag ser en räv, usch så läskiga!
2. Tycker inte så mkt om att sova borta, hemma ska det vara.
3. Ligger nån av mina bebisar (katterna) på stolen eller i soffan där jag ska sitta får dom ligga kvar, känner mig dum om jag måste flytta på dom.
4. Älskar mina mjukisbyxor och tunikor, bästa uppfinningarna ever!
5. HATAR offentliga toaletter! bland det äckligaste som finns. går helst jättekissnödig än att sätta mig på en sån.
6. Rengöring av toaletten. Äckligt som tusan, ber någon annan (i hushållet då) rengöra den åt mig.
7. Festingar gör att jag får ont i magen. Paniken stiger när katterna kommer in med krypen!


Jag utmanar: Maria Andersson (kan inte hennes blogg i huvudet, har inte lagt in den på denna dator ännu)
Ja sen alla som känner sig utmanade att skriva om 7 sanningar :)


Kommentarer

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0