06/02-09

Idag var det bara jag och linkan, Emma och Robin i skolan ;P Haha det kändes ganska konstigt att ha lektion med så få.
Kände mig duktig som jobbad på i-valet, har foto så det är väl egentligen inte så svårt, så jag framkallade lite bilden. Blev jäklarns nöjd med dom :) Sen hittade Emma en favorit på sig själv som hon fick :P

På naturen idag skulle vi räkna ut hur mkt det skulle kosta om vi hade på alla våra lampor i en timme sen skulle vi göra ett test på hur duktiga vi egentligen var inom miljö. Testet tyckte jag skulle byta matvanor.  Säkerligen bara för att jag äter kött till varje måltid på dagen! Men glöm att jag tänker ta bort mitt kött! Jag är född till denna värd till att äta mitt goda kött.
Men iaf när lektionen var slut skulle vi käka, det var typ lasagne, men ta bort köttfärsen och sätt dit strimlad skinka så är det vår mat för dagen. Den var rätt okey. Men Emma missade bussen hon skulle ta hem och mådde dåligt av maten. Se kommer linkan och säger att hon också mår dåligt! Usch! Hoppas jag inte bilr dålig jag också, tänkte jag, Jag skyllde på deras grönsaker dom åt, för jag åt inga :D

Men när jag kom hem somnade jag halvt vid köksbordet, men hela tiden åkte denna meningen genom huvudet "du får inte somna vid köksbordet, pinsamt om jocke och hans kompis kommer till köket och du sover". Men jag tror jag iaf slumrade till. Messade linkan och hon sov! :o Det var då jag kom på att skolan har satt i sömnmedel i maten. För så trött har jag nog aldrig blivit, men som vanligt skulle mamma förstöra min teori med att säga "din kropp är inte van med vitt mjöl det är klart du blir trött" (tänker på pastan)

Sen gick jag och jocke för att storhandla lite :) sen hamnade jag bara lite här och hatar jockes tangentbord, men har fått in snittsen med att skriva på det nu, var ett h-vete i början. Nu ska jag förpesta någons liv! :D

Kommentarer
Postat av: malin

du har blivit utmanad i min blogg!

2009-02-07 @ 10:44:51
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0