5/2-09

Man ska inte vara kompis med Patricia. Det fick jag bevisat för mig idag. Hon är "kompismisshandlaren". Fick mig en känga av hennes klack rakt över näsan idag. Ont till tusen gjorde det! Sen kom blodet. Var lite röd ett tag efter men det gick över :)
Men som tur var så var det inte meningen! ;D hon har bara 2 särskilda hjärnor till sina fötter som lever ett eget liv. (hjärnorna är sadistiska)
Det var en lättnad att det började blöda, sällan det blir ett blåmärke då. Så nu har jag mig bara ett litet rivmärke över nosen men det kan jag leva med ;P

Peder ringde mig för ett tag sedan. Marias toastmaster. Jag var tydligen väldigt svår att få tag i ;P vilket inte jag tycker? haha
Han ville veta om jag fått någon info från någon som vill hålla tal, men jag hade inte en katt. Han hade varit nervös att det skulle bli alldeles för många. Men vi vet iaf att Tomas (morbror) ska hålla tal. Men folk brukar alltid säga till när dom kommer dit att dom vill hålla tal. Men det blir mer kaos :s
Men det löser sig till slut. Det ska det iaf göra det har inget eget val i det här fallet :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahaha,jag funderar på om jag ska sätta mina hjärnor i terapi ;p

2009-02-05 @ 22:02:37
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/
Postat av: malin

du försten jag hoppar över att filma på bröllopet! skulle sagt det igår men jag glömde bort det :)

2009-02-06 @ 15:46:14
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0