24/1-09

Ja fy på mig som typ aldrig skriver här men nu kan jag väl göra det :)

Kom nyss hem från Borlänge, åkte dit med Patricia, Patrik, Yvonne och Roffe.
Hittade mig en tröja som det står "I (`v´) secrets på" från  Ginan, och ja vem älskar inte det? :D
Sen åkte vi till dollarstore också, hittade mig ett fyrkantigt doftljus och örhängen.
Meningen med att jag skulle med var för att köpa en kula till läppen. Jag har tagit ett nytt hål i läppen fast på sidan (:

Men ingen i hela Kupolen hade en kula till mig, men som tur var skulle Patrik och Roffe till systemet så vi svängde av in till Hedemora och vipps så fanns en affär där med Piercingsmycken åt mig! :D Så jag köpte mig en  längre stav (jag kan ha medan det läker) och en liten kula :)

Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma till mig så jag kan få ge han en stor blöt puss!
Eller ah, han ska få följa med till affären också och köpa lite mat också. :) Sen kanske lite gott till ikväll, för det är ju äntligen lördag.

Wiho! Om en vecka flyttar jag, ensam, med mina 2 kissar och min karl :) Underbart underbart! :D
Ja, så då blir jag ju inte direkt själv ;) Men nästan så...




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du får du leka med din karl varje dag. Förutom när du blir brädad av dataspelen då. ;-)

2009-01-24 @ 14:41:25
Postat av: Anonym

Haha ja det är sant ;)

2009-01-30 @ 16:38:48

Lämna din kommentar här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?:

Skriv ditt ord!:

Trackback
RSS 2.0